• PL
  • EN
  • Badanie kondycji prawnej firmy

    Pomożemy Ci oszacować ryzyko i rozpoznać potencjalne zagrożenia, zanim staną się one problemami prawnymi.

    Lepiej zapobiegać niż leczyć.

    Regularnie przeprowadzasz badania lekarskie, aby identyfikować i diagnozować Twoje problemy zdrowotne. Okresowa kontrola kondycji Twojej firmy w celu oceny jej bezpieczeństwa prawnego jest dokładnie tak samo ważna dla Twoich finansów.

    Krótko mówiąc, audyt prawny to doskonały krok biznesowy. Wydatki na sprawdzenie kondycji firmy są znikome w porównaniu do kosztów postępowania sądowego lub wpadek rządowych agencji regulacyjnych. Można to porównać do wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego: jeśli zachorujesz, mogą to być najlepiej wydane pieniądze w Twoim życiu!

     

    Badanie kondycji prawnej firmy obejmuje więcej niż tylko zapewnienie całkowitej legalności.

    Jest to także gwarancja korzystania w pełni ze swojej pozycji prawnej w kontaktach z dostawcami, konsumentami, a także rywalami. Z takiej perspektywy można to porównywać do badań lekarskich pacjenta lub tuningu pojazdu.

     

    Atuty usługi:

    • Bazujemy na naszym wieloletnim doświadczeniu w różnych branżach. Prowadziliśmy już wiele różnych spraw z zakresu prawa gospodarczego. Mieliśmy okazję przekonać się na własne oczy, jakiego rodzaju problemy, jeśli nie są rozwiązywane z wyprzedzeniem, prowadzą do kosztownych sporów sądowych.
    • Pomagamy zmniejszyć ryzyko, zidentyfikować możliwości i zbudować odporność biznesową. Wiemy, co jest najczęstszym powodem spraw sądowych w biznesie, jak je wcześniej wykryć i jak zminimalizować ryzyko. Nasza firma posiada bogate doświadczenie w rozwiązywaniu sporów gospodarczych wysokiej rangi.
    • Nasze rozwiązania pozwolą Ci oszczędzić sobie stresu i stworzyć odpowiedzialny biznes. Oferujemy praktyczne sugestie, które pomogą Ci zapobiec przyszłym problemom prawnym.

    Jak to działa?

    • 1. Wypełnienie kwestionariusza

      Pierwszym krokiem jest wypełnienie podstawowego kwestionariusza przez pracowników. Dzięki niemu audytorzy będą w stanie dostosować proces audytu do potrzeb danego przedsiębiorstwa, oszczędzając czas i pieniądze.

    • 2. Zgromadzenie dokumentów

      Drugim krokiem jest zebranie przez firmę wszelkich niezbędnych dokumentów, których audytorzy mogą potrzebować podczas przeprowadzania audytu. Będą one następnie zaklasyfikowane do pięciu grup. W zależności od potrzeb i charakteru firmy grupy te mogą być dalej podzielone.

    • 3. Spotkanie z zespołem kierowniczym

      Trzeci etap to zwołanie spotkania zarządu i innych najważniejszych pracowników firmy. Celem tego zebrania jest dokonanie przeglądu działaności przedsiębiorstwa i zwrócenie uwagi na ewentualne problemy.

    • 4. Przegląd informacji i dokumentacji

      Uzyskane w kroku pierwszym informacje i dokumenty będą dokładnie sprawdzane w czwartej fazie audytu. Odpowiedni specjaliści badają, czy podane informacje są zgodne z procedurami firmy, lokalnym prawem i przepisami, a także czy odpowiadają potrzebom przedsiębiorstwa. Wszelkie wykryte nieprawidłowości zostaną zgłoszone i sprostowane.

    • 5. Przygotowanie raportu

      Piątym etapem audytu prawnego jest przygotowanie kompleksowego raportu. Wskazywane są w nim ewentualne błędy, problemy z płatnościami lub inne nieprawidłowości.

    • 6. Podsumowanie wyników badania na spotkaniu z zespołem kierowniczym

      Ostatnim etapem jest rozmowa z zarządem na temat problemów, które ujawniły się podczas audytu. Na zakończenie kierownictwo oświadcza, czy przed ich wprowadzeniem zdawali sobie sprawę z istnienia nieprawidłowości i czy je popierali.