• PL
  • EN
  • Wołoszański & Partners: Cryptocurrency & Blockchain Lawyers

    Nowy COO naszej kancelarii – Marta Solarska

    Śpieszymy się podzielić wspaniałą wiadomością!
    Home Nowy COO w kancelarii Wołoszański i Wspólnicy – Marta Solarska

    Marta Solarska, nasz wieloletni key account manager i ekspert ds. ochrony danych, otrzymała nową rolę jako COO w kancelarii Wołoszański i Wspólnicy za zaangażowanie na rzecz klientów i silne umiejętności zarządzania projektami. Marta jest również Komercyjnym Prokurentem, przez co będzie w stanie ułatwić jeszcze sprawniejszy przepływ biznesu w naszej kancelarii.

    Na nowym stanowisku Marta będzie odpowiedzialna za dalszy rozwój kultury innowacji, zwinności i zarządzania projektami w naszej kancelarii. Będzie również kierować cyfrową transformacją procesów administracyjnych i prawnych pracując z resztą naszego zespołu.

    Wybrane projekty i obszary działalności
    Jako prawnik Marta specjalizuje się w obszarze ochrony danych osobowych, nowych technologii, Internet of Things i usług online. Od ponad 6 lat wspiera klientów z sektora motoryzacyjnego oraz IT, realizując złożone procesy wdrożeniowe i post-wdrożeniowe.
    Marta Solarska - COO at Wołoszański & Partners Law Firm
    1
    1
    Prowadzi kompleksowe projekty prawne dedykowane kluczowym klientom.
    W tym projekty międzynarodowe obejmujące wiele jurysdykcji.
    2
    2
    Zajmuje się realizacją procesów prawnych dla klientów korporacyjnych.
    Między innymi zajmuje się wdrożeniami przepisów do procedur i polityk klienta w obszarze RODO, prawa pracy, PPK, korporacyjnych procedur compliance, procesów sprzedażowych i dystrybucyjnych.
    3
    3
    Specjalizuje się również w prawie nowych technologii.
    W tym w zagadnieniach dotyczących baz danych, danych osobowych oraz prawa konkurencji.
    4
    4
    Prowadzi szkolenia prawne osadzone w realiach biznesowych konkretnego klienta.
    Przekazuje praktyczne rozwiązania pozwalające na przystosowanie procesów przetwarzania danych osobowych w wybranym dziale klienta do wymogów wynikających z unijnego rozporządzenia (RODO). Edukuje w zakresie prawa konsumenckiego i podnoszenia kompetencji prawnych dla działów biznesowych oraz działów obsługi klienta.