Specjalizacje:
Marketing cyfrowy
Inbound marketing
PR i branding
Zarządzanie projektami
Branże:
IT
Startupy
Firmy kryptowalutowe
Intralogistyka i inżynieria przemysłowa
Doświadczenie:
Olga specjalizuje się w marketingu 360° od ponad 13 lat. Jest entuzjastką nowych sposobów łączenia doświadczeń użytkowników online i offline w celu zwiększenia świadomości marki i wzrostu przychodów firm.
Jej wiedza obejmuje obszary pozyskiwania i utrzymania potencjalnych klientów w oparciu o najlepsze praktyki inbound marketingu. Olga współpracowała z klientami biznesowymi z całego świata, w tym z USA, Wielkiej Brytanii, Portugalii i Polski.
Regularnie prowadzi wykłady gościnne z Digital Marketingu na Akademii Leona Koźmińskiego.
Edukacja:
Ukończyła studia magisterskie na kierunku Zarządzanie Marketingowe na Akademii Leona Koźmińskiego (Warszawa, Polska) oraz Aston University (Birmingham, Wielka Brytania). Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu Employer Branding na Akademii Leona Koźmińskiego.
Publikacjie:
Customer Disposition to Value Co-Creation Activities, opublikowany w Journal of Management and Business Administration. Central Europe - czasopismo naukowe poświęcone zarządzaniu w instytucjach sektora publicznego i prywatnego, publikujące wyniki badań oraz analizy i przeglądy teoretyczne.